Selecteer een pagina

Tous Les Chéris – A-GO

De textielindustrie heeft geen goede naam op dit moment. Slechte werkomstandigheden, overproductie, waarde,- en kwaliteitsverlies, doorlopende uitverkoop en leegstaande winkelpanden; allemaal negatieve berichtgeving. Tous les Chéris is een babykleding merk en heeft als missie zoveel mogelijk haar eigen productieketen transparant te maken en samenwerking tussen de verschillende participanten onderling tot stand te brengen.

Om het eerlijke verhaal achter de kleding direct weer te geven bij het winkelen, ontwikkelen wij een prototype voor een interactieve stand.

In de stand wordt de collectie in enkele stuks getoond. Iedereen kan het product zien en aanraken zoals dit normaal ook kan, maar doordat de stand in contact staat met de online webshop/voorraad kan elk kledingstuk direct worden besteld en thuis worden bezorgd in de gewenste maat/kleur. Vooraf vindt er geen distributie en transport plaats.

De stand is nomadisch zodat de kleding collectie kan reizen. Digitaal kan de geïnteresseerde en potentiële koper bovendien achtergrondinformatie over het kledingstuk en de collectie vergaren/delen door de ‘codes’ van het kledingstuk via zijn smartphone te activeren.

Ieder kledingstuk heeft een unieke code. De klant tikt de code in en het kledingstuk wordt thuis besteld

Besloten werd een web-app te ontwikkelen, met toegang tot het domein ‘A-GO’. Voordeel is dat er géén app gedownload hoeft te worden omdat het publiek er met de browser van zijn smartphone naar toe kan gaan. Dat scheelt stappen en vergemakkelijkt het online aanschaffen van het product.